Pagina's

woensdag 22 november 2017

I'm back!

Hallo allemaal,

lang geleden hé, niet? Na even ertussenuit te zijn geweest, heb ik besloten om de draad van mijn blog terug op te pakken en helemaal opnieuw te beginnen.

Waarom?

Achter het vorige concept kon ik mezelf niet meer 100% engageren. En ik vind het toch uitermate belangrijk om helemaal achter het concept van uw blog te staan!

En hier ben ik dan, opnieuw! Met een nieuw concept, nieuwe inspiratie en boordevol ideeën.

Het concept: zoals de meesten onder jullie al wel weten werk ik als opticien/optometrist bij L. Zwijsen Optics Herentals, een zeer boeiende en leuke job! Ik krijg dan ook van vele onder jullie vragen van 'Jess, wat is er eigenlijk nu écht in de mode in de optiek-wereld?'. En tada, hier heb je het antwoord!

De bedoeling van deze blog is dus dat ik jullie op de hoogte wil houden van de allernieuwste mode in eyewear-land, en uiteraard aanvullend met artikels over producten die mij echt interesseren en die meerwaarde kunnen bieden aan mijn blog.



En voor degenen die mij nog niet kennen; aangenaam!
Mijn naam is Jessica, ik ben 23 jaar (jong) en wonende te Vosselaar. Ik heb een zéér lichte (ahum) kledij-verslaving en ik ben gek op studeren. (letterlijk gek dus...)

Hebben jullie nog wat vragen?
Shoot!

En ohja, vinden kan je me op mijn instagram.

Héél veel liefs, en alvast super veel leesplezier!

Jessica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten