Pagina's

donderdag 30 november 2017

Coconknits | Review #1

Hallo iedereen!

Ongetwijfeld hebben jullie allemaal al wel eens deelgenomen aan een wedstrijd, is het niet op Instagram, dan is het wel op Facebook. En ik moet toegeven, ik doe het ook heel graag! Maar vaak zonder succes, tot nu!

Ik volgde Joyce (Instagram) al een hele tijd. Haar outfits waren elke dag een échte inspiratiebron voor mij wat maakt dat het echt een plezier is om haar pagina te volgen! En op een dag zag ik onderstaande foto:
Samen met Coconknits (Instagram) deed ze een héle leuke winactie! En toch, na vele gefaalde deelnames waagde ik een kans! Tot ik vorige week een héél leuk berichtje kreeg: ik had gewonnen! 

Ik was de trotse winnares van een zelfgemaakte sjaal, waarvan ik ook de kleur mocht kiezen. En toen begon het; ik bezocht Coconknits op Etsy. En geloof me, wat een prachtige stukken heeft ze daar staan! Niet enkel sjaals, maar ook knusse dekentjes (waarvan er eentje zéker op mijn wishlist staat voor mijn nieuw appartement), leuke deco muurhangers, ...



Na lang twijfelen ben ik dan toch voor de beige sjaal gegaan. Het was een moeilijke keuze, want er zijn ontzettend veel kleuren beschikbaar! Wat mij meteen opviel waren de zeer schappelijke prijzen. En eerlijk, nu ik de sjaal in mijn handen heb, zijn ze echt wel meer waard!

Nog geen twee dagen later mocht ik mijn sjaal in ontvangst nemen! Het is een hele mooie cirkle-scarf van hele zachte Merino-wol. Deze soort staat bekend als zeer kwalitatieve wol. En, wat voor mij zeer belangrijk is: hij kriebelt niet!

Bril: Chloé via L. Zwijsen Optics

Heel belangrijk voor een sjaal is natuurlijk dat hij lekker warm is, en geloof me, dat is hij zeker. Ik heb altijd een beetje moeite gehad met het comfort van cirkle-scarfs. Maar doordat deze niet te strak is, en een beetje 'ademruimte' biedt, heb ik hierbij zeker geen beklijvend gevoel. Daarnaast heeft hij ook een heel leuk detail, dat stiekem toch een meerwaarde geeft aan het uiterlijk van de sjaal; en dat is het label.

Dus dames, maar zeker ook heren. Ben je op zoek naar een superleuke sjaal, of eventueel als kerstcadeau voor iemand? Geloof me, dan kan ik deze al zeker aanraden! 

Veel liefs,
Jessie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten